Rugalmas foglalkoztatási módszerek bevezetése a „MONOCOPY” Bt.-nél

Kedvezményezett neve: „MONOCOPY” Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.

Támogatás összege: 13 668 012 Ft

Támogatás mértéke: 100 %

Tényleges befejezés dátuma: 2018. szeptember 30.

Projekt azonosító száma: GINOP-5.3.2-16-2017-00604

 

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt során a munkakörök átszervezéséhez, a rugalmas foglalkoztatási forma bevezetéséhez kapcsolódó tanácsadás eredményeképpen szervezeti szabályzatok, HR dokumentumok kialakítása és módosítása történt meg. A projekt keretében a javasolt szervezeti, munkaköri és HR fejlesztéshez szükséges IT fejlesztésekhez kapcsolódó tanácsadásra, vezetői és munkavállalói képzésre és műhelymunkákra: céges nyitóértekezletre, mentor program kialakítására és munkahelyi mentor foglalkoztatására, szervezeti struktúra vizsgálatára és fejlesztésére, munka és magánélet összeegyeztetését bemutató műhelymunkára, valamint szemléletformáló vezetői és munkavállalói modulra került sor. A változásértékelő értekezlet során pedig az érintett munkavállalókkal és vezetőkkel közös műhelymunkákon keresztül tartották a kiértékelést.

 

A projekt keretében 1 új munkavállaló került foglalkoztatásra rugalmas munkavégzési formában. A rugalmas munkavégzési formák bevezetésével érintett 12 munkavállaló közül 9 tevékenységének nagyobb része számítógép használatával történik, ezért a távelérés biztosításának alapvető feltételit jelentő, korábban kellő számban rendelkezésre nem álló laptopokat és kapcsolódó szoftvereket szerzett be a cég. Az új üzleti modellben a megnövekedett felhasználói igények és a táveléréssel jelentkező kommunikációs kihívások, a változó információbiztonsági, információáramlási követelmények kielégítésére 2 db Apple MacBook Office programcsomaggal, 2 db iMac asztali számítógép, 2 db belső merevlemez, 2 db okostelefon, 3 db hálózati Wifi adó, valamint 1 db DSL router beszerzése valósult meg.

Eszközbeszerzés a Monocopy Bt.-nél nyomdai termékek feldolgozásának hatékonyságnövelése, korszerűsítése céljából

 

Kedvezményezett neve: „MONOCOPY” BT.
Projekt címe: Eszközbeszerzés a Monocopy Bt.-nél nyomdai termékek feldolgozásának hatékonyságnövelése, korszerűsítése céljából
Szerződött támogatás összege: 22 435 851 Ft
Támogatás mértéke: 45%
Projekt tartalmának bemutatása:
Uniós támogatásból valósult meg a „Monocopy” Bt. kapacitásbővítő beruházási projektje Mosonmagyaróváron, a Széchenyi 2020 keretében. A „Monocopy” Bt. a Mikro-, kis- és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása felhíváson 22 435 851 forint uniós támogatást nyert.

A projekt keretein belül beszerzésre kerültek az alábbi eszközök:
1 db napelemes rendszer
1 db iTech Talon kivágó berendezés
1 db ColorWave 700 nyomtató
2 db párásító ventilátor
2 db párásító szivattyú
1 db Amiga 52 +  vakuum feeder automata fóliázó
1 db iTech Spectrum digitális címkenyomtató

A 49 857 448 forint összköltségvetésű projekt keretében beszerzett eszközökkel a megrendelt termékeket rövidebb határidővel és még jobb minőségben tudjuk elkészíteni. A címkéző, valamint kivágó berendezés szerszámköltség nélkül képes a formakivágást elvégezni, stancolni, laminálni, mátrixot eltávolítani rövid beigazítási idővel és minimális selejttel. Magas minőségű, azonnal száradó és vízálló nyomatok elkészítésére alkalmas a ColorWave 700 nyomtató. Az Amiga 52 berendezéssel a piacképes felülnemesített nyomatok előállítására van lehetőségünk gazdaságos működtetéssel. A vállalkozás energiahatékonyságának javítása céljából beszerzett Solar Edge polikristályos napelemes rendszerrel csökkentek energia költségeink. A párásító technológiának köszönhetően a levegő páratartalmának fenntartásával, és ezzel párhuzamosan a nyersanyagok, a félkész- és késztermék nedvességtartalmának megőrzésével javult a gyártás gazdaságossága és a termelés hatékonysága.

A projekt megvalósulásával jelenlegi kapacitásoknál lényegesen nagyobb darabszámú megrendeléseket is tudunk teljesíteni, ezáltal nő vállalkozásunk versenyképessége.
A beruházás 2017.02.03-án vette kezdetét és 2018.03.27-én zárult. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Projekt befejezési dátuma: 2018.03.27.
Projekt azonosítószáma: GINOP-1.2.2-16-2017-00672

Elkészült!

Integrált nyomdai kereskedelmi és termelésirányítási rendszer bevezetése a Monocopy Bt.-nél

A Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programok Irányító Hatósága támogatási rendszerébe GOP-2011-2.2.1 „Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása” pályázati kiírásra pályázatot nyújtottunk be „Integrált nyomdai kereskedelmi és termelésirányítási rendszer bevezetése a Monocopy Bt-nél” címmel. A GOP-2.2.1-11-2013-0537 pályázatot a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásra alkalmasnak minősítette és 4 661 780 Ft összegű egyszeri, vissza nem térítendő támogatásban részesítette.

A projekt megvalósulásának helyszíne: 9200 Mosonmagyaróvár, Juhar u. 16.

A projekt megvalósításának kezdete: 2014. július 01.

A projekt megvalósításának befejezése: 2014. szeptember 30. 

A megvalósított projekt a legelterjedtebb hazai iparág-specifikus integrált kereskedelmi és termelésirányítási rendszerének testreszabott bevezetésével, illetve a szükséges hardver eszközök beszerzésével alapvetően hozzájárul a versenyképesség növeléséhez.

A projekt keretében beszerzett ScrollMax Nyomdai Rendszer moduláris felépítésű, az egyes modulok integráltan működnek, a következő területeket fedik le: 

– Értékesítés terület (értékesítők, ügyfélszolgálat: kalkuláció, értékesítés (pl: ajánlatközlő levelek, visszaigazolások, vevőinformáció céllal)

– Gyártási terület (nyomdagépkezelők, kötészeti dolgozók: gyártáselőkészítés, termelésprogramozás, kapacitástervezés céllal)

– Kontrolling és döntéstámogatás (ügyvezető, nyomdavezető előkalkuláció, utókalkuláció, fedezet számítások, árképzés, statisztikák, kimutatások lehívása/készítése céllal)

– Beszerzési, logisztikai terület (beszerző/készletgazdálkodó: készletszint, készletforgás, utalványozás, szállítás státusz céllal)

– Táv- és csoportmunka támogatás (minden termelésben résztvevő munkatárs: termelés követés távhozzáféréssel is monitorozható, hol tart a termelési folyamatban a termék, információ a csoport tagjai részére, mikor melyik feladatot kell elvégezni)

– Munkafolyamat-irányítási rendszer (ügyvezető, értékesítő, megrendelések határidejének tervezése, termék életút monitoring, termék készültségi fok)

Mivel a már meglévő hardver eszközök elavultak, az új rendszer használatára nem voltak akalmasak, ezért új eszközök beszerzése történt meg.

Már nemcsak az irodaépület került tető alá, hanem felépült a csarnok is.

A Microép 2000 Kft-vel generalkivitelezői szerződést kötöttünk és elkezdődött az építkezés. Az irodaépület földszinti részének falai már állnak, a mennyezeti födémben sok-sok méter piros cső „tekerődzik”, biztosítva majd a kellemes klímát. Jelenleg a csarnok pilléreihez az alapok betonozása van folyamatban.

Korábbi fejlesztéseink eredményeképpen meglévő Őz utcai telephelyünket kinőttük, ezért 2011-ben a MoWinParkban telket vásároltunk és újabb pályázatot adtunk be, ezúttal telephely fejlesztésre. NYDOP-1.3.1/D-11-2011-0069 számú pályázatunkra 2013-ban kaptunk támogatást. Az elkészült tervek alapján az építkezést 2013. április 15-én megkezdtük.

2010-ben az Európai Unió és a Magyar Állam támogatásával, a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával újabb eszközebeszerzést hajtottunk végre. A fejlesztésnek köszönhetően új korszerű számítógéppel vezérelt Heidelberg SM-52-4 Speedmaster nyomógépet helyeztünk üzembe. A fejlesztésnek köszönhetően mind minőségben, mind kapacitás terén lényeges előrelépést tettünk.

2008-ban az Európai Unió és a Magyar Állam támogatásával, a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával eszközebeszerzést hajtottunk végre. A fejlesztésnek köszönhetően CtP rendszert építettünk ki, ami a nyomdai előkészítés korszerűsítésén túl a technológia teljesen környezetbarát, vegyszermentes működtetését tette lehetővé.